پیشکسوت بوکس کشورمان گفت این رشته هم اکنون شرایط خوبی ندارد اما امیدوارم در آینده وضعیت بوکس بهتر شود.

کیارستمی: بوکس از شرایط آرمانی خود فاصله دارد/ حقم را در زمان بازیگری ام خوردندتورج کیارستمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوابقش در رشته بوکس اظهار کرد: از سال1365 و در زمانی که فعالیت در این ورزش ممنوع بود؛ به بوکس علاقمند شدم و تمریناتم را پیگیری کردم .

وی در ادامه افزود : در سال 1367 به کمک احمد ناطق نوری، رییس کنونی فدراسیون این رشته از ممنوعیت خارج شد در آن زمان تمرینات ما به شکل آزاد پیگیری می شد و فرصت حضور در مسابقات را به علاقه مندان بوکس دادند، من از همان شروع و حضور در مسابقات قهرمانی تهران متوجه شدم که در بوکس حق خوری معنی ندارد و اگر بوکسوری با تمام قدرت مبارزه کرده و ضربات متوالی و هدفمند به حریف خود واردکند هیچ داوری حقش را نمی خورد .

کیا رستمی ادامه داد: باشگاه ما در سال 67 با دو تیم در مسابقات قهرمانی تهران شرکت و عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آورد اما فدراسیون  تنها یک حکم به تیمهای برتر اهدا کرد و بدون اینکه جوایز نقدی در نظر بگیرد.
 
پیشکسوت بوکس کشورمان درباره شرایط فعلی بوکس ایران عنوان کرد : شرایط بوکس کشورمان چندان مناسب نیست اما بوکسور های خوبی در تیم ملی حضور دارند و این موضوع سبب شده است تا به آینده این رشته امیدوار باشیم . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار