بازیکن شماره 10 تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نیم فصل دوم در ترکیب این تیم جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی کمتر از چهار روز دیگر تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر باقی مانده است که بسیاری از تیم‌ها همچنان در جستجوی بازیکنی مناسب برای پست‌های خالی خود هستند.
 
اما تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در فصل جاری لیگ برتر باید خود را مهیای حضور در آسیا و فینال جام حذفی کند خیلی زود و پیش از نیم فصل با خرید مارکو آیوبل خط هجومی خود را تقویت کرد و با آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات با خرید سه بازیکن دیگر شاید پرونده نقل و انتقالات نیم فصل خود را بست.
 
یحیی گل محمدی در پست‌های دفاعی و هافبک احمد امیر کامدار، وحید محمدزاده و هاشم بیک زاده را به خدمت گرفت. اما یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه ذوب آهن که در ابتدای فصل اسماعیل فرهادی بازیکن با تجربه ذوب آهنی را کنار گذاشته بودند و قرار بود در نیم فصل دوم وی را به جمع سبزپوشان اضافه کنند این روزها از بسته شدن پرونده نقل و انتقالاتی خود می‌گویند و گویا قرار نیست بازیکن محبوب ذوبی‌ها در نیم فصل دوم نیز به اردوی سبزپوشان اضافه شود.
 
اسماعیل فرهادی در آغاز لیگ برتر در تمرینات ذوب آهن شرکت کرده بود و در برخورد شدیدی که با یکی از بازیکنان ذوب آهنی داشت مصدوم شد و به این ترتیب از لیست یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار