معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: در حال حاضر ۱۲۸ مجتمع پذیرایی و بین راهی فعال است و فراهم‌سازی زیرساخت‌های توسعه تأسیسات گردشگری با حمایت از سرمایه گذاران صورت می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید احمد وحیدی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنعت رستوران، غذا و شیرینی در محل نمایشگاه دائمی استان قم اظهارداشت: این نمایشگاه با حضور تعدادی از مجتمع‌های گردشگری و بین راهی خدمات پذیرایی برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با بیان اینکه در حال حاضر 128 مجتمع پذیرایی و بین راهی فعال است افزود: در این نمایشگاه سعی شده در مورد شیوه‌های جدید پخت غذای سالم و حلال و برندهای بر‌تر و روش‌های ارائه خدمات ویژه اطلاع رسانی شود.

وی با تأکید براینکه مجتمع‌ها و واحدهای بین راهی با مجوز اداره کل میراث فرهنگی بهره‌برداری و فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: نظارت در این بخش بسیار فعال است همچنین سعی شده با همکاری انجمن صنفی مجتمع‌های بین راهی و گردشگری استان قم اقداماتی از جمله ساماندهی، رسیدگی بر وضعیت و تنظیم نرخ نامه‌ها صورت بگیرد.

وحیدی با بیان اینکه فراهم سازی زیرساخت‌های توسعه تاسیسات گردشگری با حمایت از سرمایه گذاران صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به جایگاه قم تمام سعی بر این است که بهترین خدمات در زمینه رفاهی، اقامتی و پذیرایی از زائران صورت گیرد.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: قم ، صنعت گردشگری ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.