امید ملی‌پوش اسلالوم قایقرانی برای کسب سهمیه المپیک

ملی‌پوش اسلالوم برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک از تجربه‌های قبلی خود بهره می‌برد و تا جواز حضور در ریو را کسب کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رشته اسلالوم قایقرانی با حضور رئیس کمیته جدید رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است و آن‌ها برای کسب سهمیه المپیک هنوز شانس در بخش بانوان و یک شانس در بخش آقایان دارند اما قایقرانان این رشته با سردی هوا، آلودگی هوا و مشکلات این چنینی در رود‌خانه‌های کرج و تنکابن فعالیت خود را دنبال می‌کنند تا بتوانند افتخار‌آفرینی کنند.
 
تیم ملی اسلالوم به زودی عازم کشور فرانسه می‌شود تا با تیم منتخب این کشور اردویی مشترک داشته باشند.
 
امیر فتاح‌پور، قایقران ملی‌پوش کرمانشاهی در‌این‌باره گفت: به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه ژاپن عازم کشور فرانسه خواهیم شد و تمرینات را به پیست مشهد‌پو انتقال خواهیم داد.
 
وی افزود: تیم اسلالوم قایقرانی به جز من یک پارو‌زن دیگر داشت که مهدی کریمی بود البته کریمی کانو‌کار بود که پس از مسابقات جهانی دوم فدراسیون به او گفت که فعلا احتیاجی به وی ندارد زیرا در کانو هیچ شانسی نداریم و الان فقط من در اردو هستم.
 
فتاح پور خاطر‌نشان کرد: هدفم کسب سهمیه المپیک است و سال‌های گذشته در رشته کانو‌کانادایی و مربیگری همین رشته فعالیت زیادی کردم اما آب‌های خروشان جذابیت فوق‌العاده‌ایی دارد و به رشته‌ام و هیجانی که دارد علاقمند هستم.
 
وی در خصوص رود‌خانه دو‌هزار تنکابن که هم‌اکنون تمریناتش را در آنجا پیگیری می‌کند، گفت: این رودخانه با پیست استاندارد تفاوت زیادی دارد و کار تکنیکی نمی‌توان در آن انجام داد ولی برای آمادگی تا مسابقات می‌توان از آنجا استفاده کرد.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار