مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: برای احداث المان‌های نوروزی شهر قزوین 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛داریوش قاسمی اظهار کرد: به این جشنواره، 480 اثر توسط هنرمندان سراسر کشور ارسال شده است.

وی افزود: آثار ارسالی به جشنواره یاد شده یک بار مورد ارزیابی قرار گرفته و آثاری که کپی‌برداری شده بود، از مابقی اثرها جداسازی شد تا داوری توسط داوران راحت‌تر صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه آثاری ارسالی به جشنواره یاد شده با 2 موضوع نوروزی و دائمی بوده است، بیان کرد: اثرهای نوروزی در اواخر اسفند ماه سال جاری به مناسبت استقبال از بهار در شهر قزوین اجرایی می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی به جشنواره طراحی المان‌های نوروزی شهر قزوین با محوریت استقبال از بهار از استان‌های کرج، تهران، مشهد، اراک، یزد و تبریز بوده است، اضافه کرد: 30 درصد از این آثار نیز توسط هنرمندان قزوینی به این جشنواره ارسال شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره طراحی المان‌های نوروزی شهر قزوین با محوریت استقبال از بهار تا 15 دی ماه سال جاری بوده که به دلیل استقبال چشمگیر علاقمندان، این تاریخ تا 17 دی ماه امسال تمدید شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه 300 میلیون تومان برای احداث المان‌های نوروزی شهر قزوین تخصیص یافته است، عنوان کرد: طبق این بودجه المان‌های برتر در این شهر ساخته و نصب می‌شود.

قاسمی ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبارات جدید توسط مسئولان مجموعه مدیریت شهری و جذب اسپانسرها به ترتیب کسب رتبه‌های ممتاز در جشنواره طراحی المان‌های نوروزی شهر قزوین با محوریت استقبال از بهار، المان‌های بیشتری ساخته می‌شود.

این مسئول به برگزاری همایش بین‌المللی اجلاس شهرداران جاده ابریشم در شهریور ماه سال 95 اشاره کرد و گفت: نمادی از این اجلاس که طراحی المانی به نام ساربان شتر، دارای 9 شتر با بارش و 3 ساربان هست، ساخته می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: المان یاد شده توسط هنرمندی از قزوین با داوری صورت گرفته، انتخاب شده است که تاکنون کار مطالعاتی آن به پایان رسیده و بعد از ساخته شدن در دو نقطه شهر قزوین نصب می‌شود.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.