فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: یک دستگاه کامیون حامل 66 راس گوسفند بدون مجوز حمل توسط عوامل انتظامی شهر بیدستان متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سرهنگ ولی الله رسولی راد افزود: ماموران کلانتری شهر بیدستان در حین گشت زنی، یک دستگاه کامیون حامل دام را متوقف و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد احشام یاد شده بدون مجوز اداره دامپزشکی بارگیری شده است.

وی با اشاره به دستگیری دو سرنشین این کامیون و تحویل آنان به مراجع قضایی البرز، اضافه کرد: احشام کشف شده تحویل اداره دامپزشکی این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی تاکستان از توقف یک دستگاه سواری پراید با 26 میلیون و 700 هزار ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد و گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای 45 فقره تخلف حادثه ساز بوده است.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی افزود: بیشترین تخلف های سواری پراید توقیف شده عبور از چراغ قرمز، سبقت و سرعت غیرمجاز و توجه نکردن به فرمان پلیس گزارش شده است.

این مسوول انتظامی در پایان ضمن درخواست از شهروندان جهت رعایت قوانین رانندگی و احترام به حقوق دیگران، یادآور شد: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلف های رانندگی، پلیس از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و در صورت مشاهده، این خودروها را متوقف و به پارکینگ هدایت خواهد کرد.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: کامیون ، حامل ، احشام ، متوقف ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.