با حضورکیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و بسیاری از پیشکسوتان کشتی گلنگ ساخت آکادمی ملی کشتی ایران زده شد.

 
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طی مراسمی کلنگ آکادمی ملی کشتی ایران با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی،مدیر عامل بانک پاسارگاد و بسیاری از اهالی کشتی در مجموعه ورزشی آزاددای تهران زده شد.
 
آکادمی ملی کشتی ایران که با حمایت بخش خصوصی در 6 طبقه و در مجموعه ورزشی آزادی تهران بنا شده است، طبق برآورد اولیه حدود 15 میلیارد تومان هزینه دارد و در مدت 15 ماه و با حمایت بانک پاسارگاد ساخته خواهد شد.
در این مراسم اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و قهرمانان این رشته ورزشی هم حضور داشتند.

رسول خادم در ابتداس این مراسم با ابراز تاسف از درگذشت استاد سید جواد رفوگر پیشکسوت عرصه کشتی گفت: وی از پایه گذران مباحث علمی کشتی بوده است و بزرگترین آرزوی آن مرحوم راه اندازی این آکادمی بود.

خادم تصریح کرد: مجموعه بانک پارساگاد در چند سال گذشته از ورزش کشتی حمایت لازم را داشته اند و صادقانه می گویم که دوره مدیریت فعلی این بانک که علاقه مندی زیادی به این رشته ورزشی دارند از فرصت های طلایی کشتی ایران به شمار می رود.
وی ادامه داد: این درشرایطی است که بخش های مختلف کشور با تنگناهای مالی روبرو هستند اما این فرصت طلایی برای کشتی فراهم شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که استمرار این حمایت ها و حرکت های ماندگار و پایدار همانند به تاسیس آکادمی ملی کشتی ایران منجر شود.

 انتهای پیام/

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار