آغاز به کار موسسه اروپایی ضد صهیونیسم در بلژیک

بنیاد اروپایی ضد صهیونیسم، در پایتخت بلژیک و با هدف مبارزه علیه لابی صهیونیسم ،آغاز به کار کرد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت پارتی آنتی زیونیست، بنیاد اروپایی ضد صهیونیسم واقع در پایتخت کشور بلژیک و با هدف مبارزه علیه لابی صهیونیسم و سایر بخش‌های منسوب به رژیم صهیونیستی در اروپا و آمریکا  ،شروع به کار کرد.

موسسه اروپایی "ضد صهیونیسم" ، که مجموعه خود را با نام " مرکز مطالعات سیاسی و سازمانهای مردم نهاد " افتتاح کرده است، در یک جلسه غیر علنی تعدادی کارشناس و اعضای دانشگاه را در زمینه لابی‌های اروپایی و رسانه در بروکسل گردآوری کرد.

هدف این مرکز تلاش مجدانه در زمینه های سیاسی و پژوهش‌هایی در مورد فلسطین است که بتواند تمام سازمان‌ها و محورهای تحت کنترل لابی صهیونیستی را از مشروعیت خارج کند و در عین حال اهداف، فعالیت‌ها، منابع مالی و ماموریت‌های خصمانه آنها را برملا سازد.

اهمیت این مرکز آنجاست که سعی دارد فعالیتِ دفاع سیاسیِ فلسطین را نسبت به هجمۀ لابی صهیونیستی تقویت کند و هم چنین حمایت و حفاظت همه جانبه ای را نسبت به مراکز، مبارزان و طرفداران فلسطینی انجام دهد.

این موسسه قصد دارد لیست سیاهی از نهادها و شرکت‌هایِ طرفدار اسرائیل که لابی صهیونیستی از آنها ارتزاق می کند، افشا کند و این درخواست را دارد که همۀ این شرکتها و نهادها در آینده‌ای نزدیک در اروپا و همه جهان بایکوت شوند.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار