بنيامين نتانياهو در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني اين رژيم مدعي شد قدرتهاي خارجي تلاش مي كنند او از صحنه سياسي حذف شود .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رويترز ؛ حزب ليكود به رياست بنيامين نتانياهو در آستانه برگزاري انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي با بحراني جدي مواجه شده است . نتانياهو علاوه بر كاهش مقبوليت عمومي اين حزب ، با مشكلات زيادي در حوزه سياست خارجي روبرو است و حتي سفر اخير وي به آمريكا و سخنراني در كنگره هم نتوانست اندكي از بحران اعتبار وي كاهش دهد .

نتانياهو مدعي شد قدرتهاي خارجي ميليون ها دلار پول صرف راه اندازي كمپيني عليه وي كرده اند تا او را از صحنه سياسي حذف كنند . البته نخست وزير رژيم صهيونيستي به نام كشورهاي مذكو اشاره اي نكرد اما گفت آنها با رسانه ها و حزب هاي چپ به خوبي هماهنگ شده و فقط بر روي يك موضوع تمركز كرده اند و آن هدف ، ممانعت از ادامه قدرت نتانياهو است .

نتانياهو در ادامه افزود : اين كشورها درجهت مخالف منافع اسرائيل قدم برمي دارند و خواستار تضعيف قدرت آن براي تحقق اهداف خود هستند .

اين صحبت ها درحالي مطرح مي شود كه حزب ليكود نتانياهو از كمپين اتحاديه صهيونيسم عقب افتاده و نخست وزير رژيم صهيونيستي تلاش مي كند فاصله بوجود آمده با رقيب را كم كند . انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي 17 مارس برگزار مي شود .

تازه ترين نظرسنجي ها ي منتشر شده در روزنامه هاآرتص نشان مي دهد مخالفان بنيامين نتانياهو از او پيش افتاده اند و احتمال قدرت گرفتن كمپين اتحاديه صهيونيسم بيش از سايرين است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار