بر اساس اعلام وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در 2 حیطه آموزشی در کشور مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ بر اساس اعلام وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مرحله دوم رتبه بندي آموزشي دانشگاه هاي علوم پزشكي کشور (راد)، موفق به کسب مقام نخست در توسعه كيفي آموزش و برنامه هاي علمي كلان كشوری شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با فعالیت های انجام شده در آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای توسعه كيفي آموزش، در شاخص های عملكرد مركز مطالعات توسعه آموزش علوم پزشكي سراسر كشور و همچنین فعاليت ويژه آموزشي، موفق به كسب رتبه نخست به طور اختصاصي در کشور شدیم. 

دکتر "محمود نجابت" افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این رتبه بندی، در زمینه برنامه هاي علمي كلان كشور كه شامل شاخص هاي برنامه ريزي و اجراي دانشگاهي در راستاي اهداف نقشه جامع علمي كشور و شاخص اخلاق حرفه اي است هم رتبه نخست را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرده است. 

او از کسب مقام سوم دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور، بر اساس رتبه بندی کلی و پس از ترکیب امتیاز دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه های توسعه آموزش، حاکمیت، مدیریت آموزش، توسعه کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامه های کلان علمی کشور خبر داد. 

معاون آموزشی دانشگاه، با بیان اینکه این سنجش ها بر اساس فعالیت های سال 93 در دانشگاه ها صورت گرفته است، گفت: در این بررسی ها، به ترتیب دانشگاه شهید بهشتی تهران، علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شیراز و علوم پزشکی تبریز رتبه های نخست تا چهارم را کسب کردند که اختلاف امتیاز دانشگاه های دوم و سوم، 9 دهم درصد بوده است.

او شناسایی نقاط ضعف و تلاش منسجم و هماهنگ ستاد وزارت و دانشگاه ها برای رفع موانع و مشکلات، حرکت به سوی دستیابی به اهداف نقشه جامع علمی کشور و افزایش روحیه همکاری در فضایی سالم و رقابتی برای سرعت بخشیدن به بالندگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بخش آموزش، را از اهداف رتبه بندی آموزش دانشگاه ها ( طرح راد ) عنوان کرد. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: نخست ، پزشکی ، آموزشی ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.