معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی از ارائه بیش از 79 طرح نوآورانه در تابلوی فرابورس ایران خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  
 گفت: بیش از 79 طرح نوآورانه در تابلوی فرابورس ایران عرضه و تعدادی از آن‌ها نیز معامله شده است، برگزاری فستیوال می‌تواند ارتباط خوبی بین صنعتگران دانشگاهیان و مخترعان ایجاد کند. 

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناوری در کشور حمایت‌هایی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر گرفته شده است. 

دلیری تصریح کرد: این صندوق بیش از 800 میلیارد تومان بودجه دارد و همچنین برای حمایت از طرح‌های نوآورانه حمایت‌هایی از سوی صندوق توسعه ملی برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: خوشبختانه در زیر شاخه‌های فناوری از جایگاه خوبی برخوردار هستیم به طوری که در منابع انسانی جایگاه 46 را در دنیا دارا هستیم و به لحاظ فارغ التحصیلان رشته فنی رتبه دوم دنیا را به خود اختصاص داده‌ایم. 

وی خاطر نشان کرد: فستیوال نوآوری‌های صنعت لوازم خانگی فرصتی است که در آن نوآور ابعاد فنی و شرایط بازار کالای خود را در حضور سرمایه گذاران برای جذب سرمایه ارائه می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار