بیادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری همایش مسئولین استانی جبهه ایستادگی/ لیست جداگانه نمی‌‎دهیم

سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: همایش مسئولین استانی با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه هفته آینده برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مسئولین استانی جبهه ایستادگی/با حصول توافق و تفاهم لیست جداگانه نداریمحسن بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: همایش مسئولین استانی با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه، هفته آینده در راستای تبیین و توجیه نقشه راه جبهه از سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: کمیته استانها در خصوص تعیین داوطلبان مطلوب جبهه ایستادگی، تعامل و همکاری لازم را با جریانات همسو با اصولگرایی را دارد.
 
وی افزود: جبهه ایستادگی در انتخابات پیش‌رو در تعیین مصادیق و شاخصه‌های داوطلبان جهت تهیه لیست واحد با اصولگرایان تعامل مقتضی را دارد و طبیعی است که با حصول توافق و تفاهم مورد نظر، جبهه ایستادگی لیست جداگانه ای نخواهد داد.

 بیادی تاکید کرد: هدف جبهه از ارائه لیست واحد مبتنی بر تفاهم همه جریانات اصولگرایی چیزی جز استحکام نظام اسلامی و مردم سالاری دینی نیست و طبیعتا در این مسیر نقش جبهه ایستادگی با توجه به ظرفیت بالفعل و بالقوه آن در پیشبرد اهداف کارساز خواهد بود.

سخنگوی جبهه ایستادگی در پایان تصریح کرد: توافق و تعامل در انتخابات و تعیین داوطلبان مشترک به معنی سهم خواهی نیست بلکه به معنی حضور در سنگری واحد است با هدفی مشترک،این نوع تعامل برای جبهه ایستادگی با ارزش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.