جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: مهمترين هدف پليس جمهوري اسلامي ايران جلب رضايت و اعتماد عمومي جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري در جلسه آسيب شناسي عمليات مبارزه با قاچاق کالا، گفت: كشف علمي جرم در حداقل زمان ممكن، كنترل و مهار مجرمان، افزايش كمي و كيفي كشف جرم با بهره گيري از تجهيزات و فناوري روز دنيا و مهمتر از همه تلاش براي جلب رضايت و اعتماد عمومي از مهمترين وظايف پليس آگاهي است.

وي خدمت در اين نيرو را فرصتي طلايي براي جلب رضاي خدا و خدمت به مردم دانست و افزود: همه تلاش هاي ما بايد در راستاي رضاي خدا و افزايش رضايت و اعتماد عمومي مردم به پليس باشد.

جعفري با بيان اينكه رشد روز افزون جمعيت و مشكلات اقتصادي و فرهنگي و در مجموع تشديد عوامل جرم‌زا، فرصت بيشتري براي ارتكاب جرم در جامعه را فراهم مي‌كند، اظهار داشت:‌ از اين رو ضرورت دارد كه پليس همگام با پيچيده‌تر شدن جرايم، از روش‌هاي نوين در كشف جرم بهره گيري كند.

اين مقام انتظامي بررسي علمي جرايم را مهم خواند و خاطر نشان كرد: پليس آگاهي با بهره گيري از تجهيزات و فناوري هاي جديد بايد بيش از پيش تلاش كند تا فاصله زماني بين وقوع جرم و كشف آن را كاهش دهد.

جعفري به تلاش موثر پليس براي جلب رضايت و اعتماد عمومي اشاره كرد و گفت: اولويت اصلي پليس در افزايش اعتماد عمومي، تسهيل و تسريع در ارائه خدمات و كاهش زمان رسيدگي به شكايات و مراجعات مردمي است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد: خوشبختانه با پيشرفت هاي حاصل شده و بهره گيري پليس از تجهيزات نوين فاصله زماني بين وقوع و كشف جرايم در پليس آگاهي استان كاهش يافته است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس ، رضایت ، جامعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.