تبریز؛

بیمه 46 هزار هکتار از مزارع گندم و جو شهرستان چاراویماق در سال زراعی جاری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: با پایان یافتن مهلت بیمه کشت های پائیزه گندم و جو در سال زراعی جاری، 46 هزار هکتار از مزارع گندم و جو این شهرستان تحت پوشش بیمه عوامل خطر عمومی و انفرادی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ احمدی با اعلام این مطلب افزود: با پایان یافتن مهلت بیمه کشت های پائیزه گندم و جو در سال زراعی جاری، 46 هزار هکتار از مزارع گندم و جو این شهرستان تحت پوشش بیمه عوامل خطر عمومی و انفرادی قرار گرفت که این رقم در مقایسه با سطح بیمه سال زراعی گذشته صددرصد افزایش یافته است و 50 درصد کل سطح زیر کشت مزارع گندم و جو شهرستان، هم تحت پوشش بیمه انفرادی و هم تحت پوشش بیمه عمومی رفته است.

وی در ادامه افزود: با عنایت به ترویج بیمه در بین کشاورزان و اعلام سیاستهای حمایتی دولت محترم از طریق صندوق بیمه و افزایش میزان غرامت پرداختی تعهد دولت و نیز همت مضاعف و فعالیت کارشناسان پهنه بندی شهرستان در امر ترویج بیمه در زمان کاشت از عوامل موفقیت شهرستان در افزایش سطوح بیمه کشتهای پائیزه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چاراویماق در خاتمه گفت: شهرستان چاراویماق یکی از شهرستانهای پیشرو در امر بیمه محصولات زراعی بوده و در سالجاری زراعی نیز از لحاظ پوشش بیمه نسبت به سطح زیر کشت رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است. 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.