معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران 2 ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی را برای استقلال و پرسپولیس به مدت 3 سال اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت السلام و المسلمین میثم امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص وضعیت ورزش در شهر تهران اظهار داشت: دغدغه اصلی مدیریت شهری تهران ورزش است و 50درصد از کار خود را به این موضوع اختصاص داده است که 3 راهکار برای افزایش جلب مردم به ورزش پیشنهاد می‌شود.

وی افزود: افزایش نقش سیاست‌گذاری وزارت ورزش و جوانان به ورزش همگانی ، جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد یکپارچه سازی سرانه‌های ورزشی و واگذاری ورزش همگانی به شهرداری تهران از جمله راهکارها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: وزارت ورزش تنها فضاهای مسقف را به عنوان سرانه‌ ورزشی محسوب می‌کند در شرایطی که تهران دارای زمین‌های چمن روباز زیادی است و حتی 2200 پارک در شهر تهران وجود دارد که معتقدیم بهترین مکان برای ورزش همگانی است.

حجت اسلام والمسلمین امرودی بیان کرد: از مرداد ماه امسال واگذاری 2 زمین ورزشی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دستور کار شهرداری قرار دارد و شهرداری تهران در نظر دارد 2 ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی را به مدت 3 سال به این 2 تیم واگذار کند اما انتظار داریم این دو تیم از جوانان با استعداد محلات در تیم‌هایشان استفاده کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار