مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه از انعقاد 23 قرارداد آموزش مهارتی با دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان در سالجاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه از انعقاد 23 قرارداد آموزش مهارتی با دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان در سالجاری خبرداد. 

داود ناصری امید گفت: این قراردادها در قالب ماده 17 قانون الحاقی آموزش فنی و حرفه ای انجام شده است. 

وی اظهار کرد: بر اساس قراردادهای منعقده با صنایع، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی و موسسات آموزش عالی 440 هزار و36 نفرساعت آموزش فنی و حرفه ای در سطوح مختلف مهارتی با رویکرد صنعت، کشاورزی و خدمات به متقاضیان ارائه شده است. 

ناصری امید  بیان داشت : این آموزش ‌ا در محیط کار در قالب فعالیت‌های ضمن خدمت و یا در کارگاه‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای در رشته‌های مختلف فنی و مهارتی در قالب 3هزار و 245 نفر دوره اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه خاطر نشان کرد: آموزش‌های فنی وحرفه ای موجب ارتقای دانش و مهارت و افزایش توانایی افراد می‌شود.

ناصری امید همچنین از آمادگی این اداره کل جهت انعقاد قرارداد به منظور ارتقای دانش و مهارت منابع انسانی، بنگاه های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی و موسسات آموزشی عالی در زمینه های مختلف فنی و مهارتی خبرداد.

انتهاي پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.