فرماندار تربت جام گفت: دهه فجر بهترین زمان برای نمایش وحدت تشیع و اهل سنت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علی رستمی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان، افزود:امروزه با همه‌ دشمنی‌ها انقلاب اسلامی در جهان صادر شده است و 37 سال مردم و مسئولان با همدلی وهم زبانی و وحدت از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست کردند.

وی گفت: مردم شهرستان امسال نیز با حضور گسترده خود در جشن‌های انقلاب و راهپیمایی‌های 22 بهمن ورق دیگری را به اوراق زرین نظام خواهند افزود.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به همه دشمنی های سی و شش سال گذشته افزود: اینکه تمام توطعه ها خنثی شده و امروز جمهوری اسلامی از کشورهای قدرتمند و اثر گذار جهان شده است به برکت حقانیت نظام و رهبری مدبرانه امام عزیز و سفر کرده و نیز مقام معظم رهبری و حمایت های بی دریغ مردم بوده است

رستمی بر مردمی برگزار شدن مراسم و تنوع بخشی به برنامه ها بویژه برای نسل جوان تأکید کرد وگفت: جشن‌ها و برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید با محوریت ولایتمداری، بصیرت و یاد سرداران شهید برگزار شود.

امام جمعه اهل سنت تربت جام هم در این جلسه گفت :مردم شیعه و سنی تربت جام عاشقانه در راهپیمایی و جشن های دهه فجر شرکت کنند.

مولوی شرف‌الدین جامی الا حمدی، افزود: دهه فجر به لحاظ مکانی و زمانی بهترین فرصت برای نشان دادن وحدت انسجام و یکپارچگی شیعه و سنی با محوریت مقام معظم رهبری به جهان است.

وی با اشاره به شرکت مؤثر و با بصیرت مردم در جشن‌های دهه فجر و ۲۲ بهمن گفت: قشرهای مختلف مردم با وحدت و همدلی و انسجام در جشن‌های فجر مخصوصاً راهپیمایی ۲۲ بهمن عاشقانه شرکت کنند تا یک‌بار دیگر فتنه‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب که برای تفرقه بین شیعه و سنی تلاش می‌کنند در نطفه خفه شود.

مولوی جامی الا حمدی افزود: دهه فجر به لحاظ مکانی و زمانی بهترین فرصت برای نشان دادن وحدت انسجام و یکپارچگی شیعه و سنی با محوریت مقام معظم رهبری به جهان است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه تصریح کرد: همه باید مواظب نفوذی‌ها باشیم و نگذاریم آنان وارد این دو مجلس شوند، همگان وظیفه‌داریم افراد اصلح و دلسوز نظام، ولایت، انقلاب و ملت را انتخاب کنیم.

مولوی جامی الاحمدی با تشریح فتنه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: افراط‌گری‌ها درصحنه بین‌المللی دشمنان ایران را مشخص کرده است؛ فتنه‌هایی که به دست افراطیون مسلمان نما در جهان اسلام برای مسلمانان اتفاق می‌افتد باعث شادی آمریکا، اسرائیل و افراطیون می‌شود.

امام‌جمعه اهل سنت تربت جام تأکید کرد: چاهی که دشمنان ایران و اسلام حفر کردند خودشان درآن فرو خواهند رفت و ملت قهرمان ایران با اتحاد، انسجام، وحدت و بصیرت برکفر جهانی و دشمنان خود پیروز و موفق خواهند شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: وحدت ، شیعه ، سنت ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.