ارتش سوریه پس از 4 سال آرایش تهاجمی گرفت

سربازان ارتش سوریه پس از 4 سال از حالت دفاعی خارج شده و در بسیاری از مناطق آرایش تهاجمی گرفته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازتلویزیون المیادین، ارتش سوریه موفق به پیشروی در محله المنشیه در درعا شد. این منطقه نزدیک مرز اردن قرار دارد. نظامیان ارتش سوریه که از تانک ها و زره پوش ها بهره می برند به مواضع تروریست ها در این منطقه حمله کردند و آنها را عقب راندند.
 
فرمانده سوری گفت: ما در این عملیات امکان تحرک را از شبه نظامیان مسلح گرفتیم. راه های امدادی تروریست ها و مسیر ارتباطی آنها قطع شد. ما توانستیم برتری عملیاتی و تاکتیکی را در این منطقه در دست بگیریم.
 
اظهارات این فرمانده ارتش سوریه در حالی عنوان می شود که شمار نظامیان سوری در محله المنشیه افزایش یافته و مواضع تروریست ها در منطقه شیخ مسکین هدف بمباران هوایی و آتش توپخانه قرار گرفته است.
 
ولید الزعبی، نماینده شهر درعا گفت: عملیات ارتش سوریه در این منطقه محدود نیست. نظامیان سوری به سوی مناطق شمال غربی حرکت کرده اند و امکان توقف عملیات آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۴
خدا یارتان به امید خدا تمامش کنید به کوری چشم بد خواهان ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۴
تمومش کنید دیگه سریع ریشه ادمکشارو بخشکانید تا دنیا حیرت زده شن به امید خدا ارایش تهاجمی یعنی یکسره کردن انشاالله .ما هم دعا گوی شمائیم .وحدت وحدت کار همه رو میسازه که دارید .الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۲ دی ۱۳۹۴
خدا رو شکر
آخرین اخبار