تلاش برای شکست اعتصاب در انزلی

اتفاقات عجیب در انزلی تمام شدنی نیست و باشگاه ملوان با وجود اعلام کناره‌گیری از لیگ پیامک عجیبی به بازیکنان فرستاده است.

تلاش برای شکست اعتصاب در انزلیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی که روز شنبه با اعتصاب برخی از بازیکنان و حاضر نشدن سرمربی برگزار شد قرار بود روز یکشنبه برگزار نشود. اما بنا به دلایلی عجیب این تمرین برگزار شد.
روز یکشنبه یک ساعت قبل از زمان شروع تمرینات پیامکی عجیبی از سوی باشگاه به بازیکنان ارسال شد که اگر در تمرینات حاضر نشوند جریمه خواهند شد در زیر پیامک ارسالی نام احمد دنیا مالی دیده می‌شود اما این پایان ماجرا نبود و پس از این پیامک هم تعدادی از بازیکنان باز هم در تمرین حاضر نشوند تا همانطور که قول داده بودند اعتصاب کنند.

ملوانی‌ها گفته بودند که اگر دستمزدشان پرداخت نشود در تمرینات حاضر نمی‌شوند. با این حال مدیر عامل ملوان و چندی دیگر از مسئولان این تیم در مصاحبه‌های گوناگون گفته‌اند که باید تمرینات این تیم برگزار شود و این در حالی است که هنوز به خواسته اصلی بازیکنان این تیم یعنی پرداخت دستمزدها عمل نشده است. این پایان ماجرا نبود و بازیکنان اصلی تیم حاضر به تمرین نشدند.

همچنین در ادامه این مسائل تمرین روز دوشنبه ملوان هم که قرار بود از ساعت 15:15 دقیقه برگزار شود با غیبت بازیکنان اصلی و سرمربی این تیم باز هم برگزار نشد تا بحران در انزلی به بالاترین حد خود برسد با این حال گفته شده به احتمال زیاد تا فردا 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان ملوان پرداخت می‌شود باید دید مسئولان باشگاه با پرداخت بدهی بازیکنان را به تمرینات باز می‌گرداند یا با تهدید جریمه!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار