رأفت: عدالت را در برخورد با ملوان رعایت کنند

مربی ملوان معتقد است که کناره گیری از لیگ تصمیم درستی برای حقانیت شهر انزلی بوده است.

پایان رأفت مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کناره گیری این تیم محبوب شمالی از لیگ برتر گفت: تصمیم هیئت مدیره بر آن بود تا ملوان از لیگ کناره گیری کند، ما هم به این تصمیم احترام می گذاریم و تابع هستیم، به نظر من این تصمیم خوبی بود زیرا حق ملوان در حال ضایع شدن است.
 
وی در ادامه افزود: اهمیتی ندارد که حالا تمرینی بیاید یا خیر، ما به بازیکنانی احتیاج داریم که عاشق ملوان باشند، پوشیدن لباس ملوان آرزوی خیلی‌ها است زیرا این تیم از جمله تیم های پرافتخار شهرستانی با قدمت زیاد است و تاکنون بازیکنان زیادی از ملوان راهی فوتبال حرفه ای و تیم ملی شده‌اند به همین دلیل نباید این حق این گونه ضایع شود و باید عدالت باشد.
 
رافت  در ادامه سخنانش اظهار داشت: امیدوارم مسئولان فدراسیون، نظام وظیفه و سازمان لیگ نسبت به تیم‌هایی که بازیکن سرباز می دهند عدالت را رعایت کنند.
 
تراکتور هم تیم خوب و قابل احترامی است ولی آنها نسبت به ما امکانات بیشتری  دارند اگر چه می گویند در آسیا حضور دارند ما هم نماینده سه استان شمالی هستیم، تراکتور تفاوت زیادی با ما دارد آنها چه از لحاظ زمین تمرین و امکانات و مسائل مالی با ما متفاوت هستند و دستمزدهای آنها به بازیکنان بیشتر از ما است.
 
باور کنید که تمام مردم انزلی در هر رده سنی همه عاشق ملوان هستند و اگر هم حالا این تصمیم گرفته شده به نظر من تصمیم درستی بوده و برای حقانیت شهر بوده است.
 
رافت در خصوص برگزاری تمرینات ملوان هم گفت:ما خیلی مشکلات مالی و امکاناتی داریم ولی برای زنده مانده ملوان یکی باید کمک کند تا ما بتوانیم در این 13 بازی باقیمانده لیگ نتایج خوبی کسب کنیم همچنین احتیاج به چند بازیکن هم داریم.
 
اگر تمرینی به ملوان می آمد برای ما خیلی بهتر بود زیرا از قبل روی این بازیکن حساب باز کرده بودیم و به همین دلیل به دنبال کسی نرفتیم باز هم می گویم که امیدوارم مسئولین به ما کمک کنند باور کنید ما هم در همین کشور زندگی میکنیم و از همین آب و خاک هستیم.
 
مربی تیم فوتبال ملوان در خصوص حضور بازیکنان در تمرینات گفت: بازیکنان منتظر آن هستند که باشگاه به آن ها پول بدهد به هر صورت مشکلات مالی شدیدی داریم و منتظر دستور هیئت مدیره هستیم، امیدواریم این مشکلات حل شود تا بازیکنان با آرامش تمرین کنند و بتوانیم اردویی هم برگزار کنیم.
 
رافت در انتها در خصوص علت حاضر نشدن  استیلی در تمرینات گفت: استیلی به دلیل جلسه ای که با دنیا مالی در خصوص مسائل مالی داشت در تمرینات حاضر نشد اما امروز یا فردا در تمرینات حاضر می شود.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: رأفت ، ملوان ، مربی ، لیگ ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار