عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: نامزدهای جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا برای افزایش رأی سعی اسلام هراسی را ترویج می‌کنند.

حسین سبحانی‌نیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدام نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در ترویج اسلام هراسی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا و احزاب سیاسی این کشور در رقابت‌های سیاسی خود، برای افزایش میزان رأی سعی در افزایش اسلام هراسی دارند.

نماینده مردم نیشابور با محکوم کردن این اقدام نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بیان نمود: اگر این نامزدها مقداری منطق و عقلانیت به خرج دهند به جای این نوع اقدامات سخیف، با برخورد خوب و مناسب با مسلمانان سعی در جذب و افزایش آرا خود می‌کنند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه برخورد خشن و توهین‌آمیز نسبت به مسلمانان نشان‌دهنده عمق کینه سیاست‌مداران آمریکایی است اظهار داشت: اینگونه اقدامات باعث می‌شود سیاست‌مداران جمع زیادی از مردم را از خود برانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی لابی‌ صهیونیسم را مهمترین عامل این نوع برخوردها با ادیان دانست و تصریح کرد: فشار لابی‌های صهیونیسم و گروه‌های تندرو در آمریکا جهت رسیدن به اهداف خود از مهمترین دلایل برخوردهای خشن و توهین‌آمیز نسبت به مسلمانان است.

سبحانی‌نیا با اشاره به هدف لابی صهیونیسم برای جداسازی جامعه مسلمانان از بدنه نظام آمریکا و ایجاد ذهنیت بد در افکار عمومی، اظهار داشت: هدف از اینگونه اقدامات صهیونیسم، به حاشیه راندن مسلمانان در جامعه آمریکا است تا با نشان دادن چهره‌ای خشن از آنها، سبب ایجاد شک و تردید در بین حاکمان آمریکا و افکار عمومی نسبت به مسلمانان شوند.

او در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیسم با نقش و نفوذی که در هیئت حاکمه آمریکا دارند،از طریق ایجاد تفرقه میان مسلمانان و معرفی گروههای تندرو دست نشانده خود مانند داعش سعی دارد به اهداف شوم خود در آمریکا و سایر نقاط مورد نظر خود از جمله خاورمیانه دست یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار