بیانیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درپی اعدام شیخ نمر؛

این اقدام شنیع تاوانی سنگین به همراه خواهد داشت

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پی اعدام شیخ نمر تأکید کرد: این اقدام شنیع، تاوانی سنگین به همراه خواهد داشت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پی اقدام حکومت آل سعود در اعدام شیخ نمر، با صدور بیانیه‌ای این اقدام خصمانه را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربّهم

پس از گذشت ماه‌ها پرونده‌سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های غربی و سعودی درخصوص شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، آل‌سعود با نادیده گرفتن مخالفت‌های گسترده مسلمانان و شیعیان در کشورهای مختلف، اقدام به اعدام این عالم برجسته نمود.

اقدام غیرانسانی و ضد حقوق بشری آل‌سعود در اعدام شیخ نمر در حالی صورت می‌گیرد که این کشور در طول چندسال اخیر با حضور مستقیم در سرکوب اعتراض مسالمت‌آمیز مردم بحرین و حمله غیرقانونی به کشور یمن به بهانه‌های واهی در کنار حمایت‌ آشکارا از تروریست‌های تکفیری همچون داعش، عملا به محور اصلی تروریسم در منطقه تبدیل شده است که در صورت عدم برخورد با چنین اقدامات و زیاده‌خواهی‌هایی زمینه‌ تکرار و گسترش مواردی از این دست به وجود خواهد آمد.

امروز جهان اسلام در روزهایی که متبرک به میلاد پیامبر اکرم (ص) است و لزوم حفظ وحدت در این ایام احساس می‌شود باید با حفظ هوشیاری و تقویت وحدت در مقابل اقدام ضدحقوق بشری عربستان موضع‌گیری کند.

بی‌تردید با نگاهی به اعدام خصمانه شیخ نمر، شاهد دست‌های آغشته به خون دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار می‌شویم. دشمنانی که از هر حربه و راهکاری در راستای دستیابی به اهداف شوم خود به منظور ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و راه‌اندازی موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی در جهان استفاده می‌کنند که این اقدام شنیع، تاوانی سنگین به همراه خواهد داشت.

استبداد آل‌سعود با استمداد از حمایت‌ کشورهای غربی امروز در کنار آتش‌افروزی در منطقه، به سرکوب علنی اعتراض‌ها و درخواست‌های مردم به ویژه شیعیان مظلوم عربستان می‌پردازد که لزوم توقف و مقابله با اقدامات ضدانسانی و حقوق بشری این رژیم بیش از پیش ضروری است.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه و ضدحقوق بشری عربستان در اعدام شیخ باقر النمر و تسلیت این فاجعه ناگوار به رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی مسلمانان جهان به ویژه شیعیان مظلوم عربستان، خواستار اقدام عاجل و ورود سازمان همکاری‌‌ کشورهای اسلامی، دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و تمامی نهادها و مجامع بین‌المللی به این موضوع است. امید است تا مجلس شورای اسلامی نیز از تمامی ظرفیت دیپلماسی خود به ویژه در اتحادیه بین‌المجالس اسلامی در خصوص پیگیری این موضوع استفاده نماید تا پاسخ قاطعی به این اقدام فجیع داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
این شیخ بزرگ خیلی مظلومانه بدست دشخیمان آل سقوط به شهادت رسید روحش شاد راهش ادامه باد
آخرین اخبار