اصفهان؛

مشاغل شهری اصفهان فیلم می شوند

دو فیلم کوتاه با موضوع مشاغل آسیب رسان از سوی کمیته فرهنگ شهروندی تولید و منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، محمد حسن مردانی با بیان اینکه کمیته فرهنگ شهروندی در راستای فرهنگ سازی ساماندهی مشاغل به تولید فیلم های طنز شهروندی اقدام کرده است گفت: فیلم های "دوئل" و "دردسرهای یک خواستگار در شهر" از جمله فیلم هایی است که اخیرا تولید و منتشرشده است.

محمد حسن مردانی در خصوص فیلم کوتاه "دردسرهای یک خواستگار در شهر" گفت: این فیلم کوتاه جذاب و دیدنی داستان جوانی است که خود را برای خواستگاری آماده می کند ولی در مسیر رفتن به خواستگاری با مشاغلی در شهر روبرو می شود که به نوعی برای او مزاحمت هایی ایجاد می کنند.

وی افزود: فیلم کوتاه "دوئل" نیز اثر طنزی است که خیال پردازی یک دانش آموز از مشاغل آسیب رسان را در فضایی اغراق گونه به تصویر می کشد.

دبیرکمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد، شهروندان با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.aparat.com/kshahrvandiمی توانند شاهد این دو فیلم باشند.

گفتنی است، کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکنون بیش از 50 فیلم کوتاه آموزشی و کلیپ نمایشی را در موضوع های متنوع شهروندی تولید کرده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایت shahrvandi.net مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.