باهدف اجرایی نمودن مفاد پیش نویس منعقده سال گذشته سازمان ملی استاندارد و مرجع استاندارد پاکستان، با یکدیگر یادداشت تفاهم همکاری دراین زمینه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،دراین برنامه نیره پیروز بخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران و برکت مامون مدیرکل استاندارد پاکستان، حضور داشتند.

رییس سازمان ملی استاندارد دراین برنامه گفت: کلیه مواردی که به تفاهم همکاری هرچه بیشتر استاندارد دو کشور منجر شده  امید است این برنامه اجرایی بتواند به بهترشدن فضای تجاری بین دو کشور کمک کند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که بایستی پس از امضای برنامه اجرایی، تمایل به تجارت دو کشور به طور جدی دنبال شود.

پیروزبخت در ادامه اظهار کرد: هماهنگی و تاکید برای هم افزایی بیشتر با دولت پاکستان قطعا به موضوع بسته شدن تجارت بین دوکشور صورت می پذیرد.

رییس سازمان ملی استاندارد در ادامه اظهار کرد: بحث همکاری در زمینه حلال و عضویت هردو کشور دراین برنامه، این امید را می طلبد که این برنامه اجرایی حمایت های بیشتری را در بر گیرد و بحث حلال، قوت بیشتری پیدا کند.

روابط قوی بین ایران و پاکستان وجود دارد

در ادامه برکت مامون مدیرکل استاندارد پاکستان بیان کرد: ایران و پاکستان دارای فرهنگ تاریخی هستند و  این در حالی است که روابط قوی بین دوکشور وجود دارد.

وی ادامه داد: درخصوص پیش نویس تفاهم همکاری که امروز بین دوکشور به وقع پیوست این پیش نویس می تواند نقطه عطفی در راستای منافع دو کشور باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار