معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از یاسوج؛ احمد حکمتی  در نشست ستاد دهه فجر با اشاره به فرا رسیدن سی و هفتمین سال تولد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان استان وظیفه دارد همگام با دیگر دستگاه‌ها و نهادها نقش خود را در معرفی انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن به خوبی ایفا کند.

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب جهت آشنایی جوانان با انقلاب و آرمان‌های آن بوده و این وظیفه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است که هر کدام با توجه به امکانات خود ظرفیت‌های بالقوه را شناسایی و آنها را به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم همواره و در همه صحنه‌های انقلاب نقش محوری داشته و همراه نظام بوده‌اند، گفت: اکنون نیز انتقال پیام انقلاب باید با کمک مردم به خصوص ورزشکاران و از طریق آنها به نسل جدید و آینده انتقال داده شود.

این مسئول با تاکید بر حضور و شرکت مردم در برنامه‌های دهه فجر، اذعان کرد: اداره ورزش و جوانان استان نیز در راستای گرامیداشت این ایام برنامه‌های متنوعی را با همکاری اعضای کمیته این دهه برنامه‌ریزی کرده است.

حکمتی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دهه فجر سال‌جاری در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این ایام در شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری همایش پیاده‌روی، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده ورزشکاران پیشکسوت، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از ورزشکاران برتر را از جمله برنامه‌های مهم این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: دهه فجر ، ورزشی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.