پروژه پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق 6 ماه زودتر از موعد مقرر در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازیزد؛ محمدعلی همتی عاون درمان سازمان تأمین اجتماعی استان یزد با اشاره به زمان شروع ساخت  پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق در آبان ماه سال 93 ، گفت: این پروژه در طراحی اولیه،2 سال برای ساخت آن زمان تعریف شده بود که 10 ماه زودتر از زمان تعیین شده به اتمام رسیده است.

همتی گفت: ساخت پروژه درمانگاه پلی کلینیک تخصصی شهرستان بافق که از زمان شروع تاکنون به مدت 14 ماه ،  تقریبا 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از کار ساختمانی آن تنها بخش محوطه سازی باقی مانده است.

همتی افزود: همزمان با پایان کار پروژه ساخت پلی کلینیک تخصصی این شهرستان ، کار تجهیزات آن شروع و بخشی از اثاثیه مورد نیاز درمانگاه تأمین شده است که با تلاش مسئولین و پیمانکاران، در دهه فجر سال جاری به افتتاح می رسد.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان یزد با اشاره به اینکه این درمانگاه یک پلی کلینیک تخصصی سرپایی است گفت: موارد اوژانسی که برای بستری مراجعه کنند در حد سرم تراپی ، اعمال جراحی کوچک و بخیه زدن خدمات ارائه می دهد.

همتی گفت: این درمانگاه در سه بخش داخلی ، اطفال و عمومی درحال خدمت رسانی است که  7 رشته تخصصی نیز باتوجه به وجود ظرفیت فیزیکی برای تمام تخصص ها در درمانگاه جدید پیش بینی شده است .

همتی به تأمین اعتبار ساخت این پروژه از محل پرداخت حق بیمه ی مردم به سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: یک سوم حق بیمه ی پرداختی بیمه شدگان به سازمان تأمین اجتماعی ، سهم درمان می شود که از این طریق هزینه ساخت درمانگاه تأمین شده است و بیمه شدگان اجباری تأمین اجتماعی با مراجعه به درمانگاه ، به صورت رایگان از خدمات این پلی کلینیک بهرمند شوند.

همچنین فرماندار بافق گفت: با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده در سطح استان و شهرستان برای اتمام این پروژه ، به اثبات رسید که  می توان پروژه هایی در موعد مقرر و حتی زودتر از زمان تعیین شده به بهربرداری برسد.

سیدمهدی طلایی مقدم با اشاره به همکاری و تعامل ادارات شهرستان بافق درخصوص تأمین برخی زیرساخت های پلی کلینیک ، بیان کرد: شهرداری ، شورای شهر، ادارات گاز، برق ، آب و مخابرات متعهد به تأمین زیرساخت های مورد نیاز این پروژه حداکثر تا 5 بهمن ماه شدند.

گفتني است پروژه احداث پلي كلينيك تأمين اجتماعي بافق در زميني به مساحت 5 هزار متر مربع و زير بناي 4 هزار متر مربع با اعتباري بالغ بر 90 ميليارد ريال در حال احداث و شامل داروخانه ، اتاق پزشک عمومی ، اورژانس ، رادیولوژی ، سونوگرافی ، چشم پزشکی ، قلب ، گوش و حلق و بینی ، اعصاب ، جراحی ، ارتوپدی ، فیزیوتراپی ، دندانپزشکی ، مطب زنان و کودکان ، آندوسکوپی ،آزمایشگاه ، نمازخانه ،سالن کنفرانس و … می باشد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.