سومین قهرمانی متوالی شمسایی اینبار با تاسیسات/آلیاژ مس برای قهرمانی کافی نبود

با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم و برتری تاسیسات دریایی تهران، پرونده هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال با قهرمانی تاسیسات دریایی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،قطار لیگ برتر فوتسال ایران به ایستگاه آخر رسیده است.


فردوسی مشهد یک - تاسیسات د. تهران ۲
گلزنان: جواد غدیری ( فردوسی) ، حمید احمدی و قدرت بهادری (تاسیسات)
تیم تاسیسات دریایی تهران با امید فراوان به قهرمانی با توجه به فاصله گلی خوب در صدر جدول پای به میدان گذاشت. تیم تاسیسات برای قهرمانی فقط به برد با حداقل گل زده مقابل تیمی نیاز داشت که در ۱۱ بازی قبلی اش در نیم فصل دوم ۱۰ بار مغلوب بوده و سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود. شاگردان وحید شمسایی در این دیدار از ابتدا با مشکلاتی وارد زمین شدند و قدرت بهادری بازیکن مشهدی این تیم در ابتدای این دیدار به نشانه اعتراض به نیمکت نشینی اش کاور به زمین کوبید و در نهایت در ترکیب اصلی تیمش جای گرفت. اما تیم فردوسی در این دیدار فراتر از انتظار ظاهر شد و برای اعاده حیثیت با گلزنی غدیری برنده به رختکن رفت تا دو تیم مس و گیتی پسند به قهرمانی امیدوار شوند. شرایط روحی تاسیساتی ها و بگو مگو های بین دو نیمه بازیکنان این تیم خبرهای خوبی را برای مدیران تیمشان نداشت. در نیمه دوم تاسیساتی ها پس از ناکامی در گلزنی به سیستم پنج نفره روی اوردند و موفق شدند با گلزنی حمید احمدی بازی را به تساوی بکشند تا تنها یک گل با قهرمانی فاصله داشته باشند. در دقیقه پایانی هم این قدرت بهادری بود که با زدن گل دوم تاسیسات دومین قهرمانی این تیم تهرانی در لیگ برتر را رقم زد. تاسیسات دریایی با این برد با ۵۲ امتیاز موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. علی اصغر حسن زاده هم از تیم تاسیسات دریایی تهران با زدن ۵۲ گل به عنوان بهترین گلزن مسابقات دست یافت.

مس سونگون ۵ - میثاق تهران یک
گلزنان:بلو۲ و دیگو داسیلوا ۲ (مس) ، ( میثاق تهران)
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که هفته گذشته بهترین فرصت برای قهرمانی را با تساوی مقابل نماینده قم از دست داده بود در این هفته با امید به ناکامی تاسیسات به میدان آمد. مسی ها در این دیدار به لطف درخشش بازیکنان برزیلی اش به خوبی تیم میثاق را زمینگیر کرد. شاگردان افضل در این دیدار خیلی زود سه گل از حریف پیش افتادند تا در بیشتر دقایق نیمه دوم با حفظ نتیجه چشم به دیدار همزمان در مشهد داشته باشند. دیگو داسیلوا در ادامه اختلاف را به ۴ رساند اما این برد پرگل هم کمکی به افضل و یارانش نکرد چرا که در مشهد تاسیسات با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

گیتی پسند اصفهان ۳- حفاری اهواز ۳
گلزنان: سعید تقی زاده و مجتبی مریدی زاده ۲ (گیتی پسند) ، شهاب طالبی و بهزاد عظیمی و احمد ملاعلی ( حفاری اهواز)
تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان که سومین امید قهرمانی در آغاز هفته پایانی به حساب می آمد در برابر تیم خوب و قدرتمند حفاری محکوم به برد پرگل بود. گیتی پسندی ها با حفظ امیدشان به اینده بازی را هجومی آغاز کردند و با حمایت هوادارنشان در نیمه اول به گل اول بازی رسیدند و برنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم و پس از شنیدن خبر شکست نیمه اولی تاسیسات مقابل فردوسی، تیم اصفهانی با روحیه مضاعف پای به دیدار گذاشت و با دو گل مریدی زاده اختلاف را به سه رساند. اما به ناگاه ورق به سود حفاری ها برگست و این تیم موفق شد در کمتر از یک دقیقه دو بار گلزنی کند تا کار برای گیتی پسند دشوار شود. شاگردان لک در ادامه هم برای جبران جلو کشیدند اما ملاعلی با زدن گل سوم کار را برای گیتی پسندی ها یک سره کرد.

منصوری قرچک ۲ - یاسین پیشرو قم یک
گلزنان: افشین کاظمی و پیمان حفیظی (منصوری)، محمد کرمانی (‌یاسین پیشرو)
دو تیم میانه جدولی منصوری قرچک و یاسین پیشرو قم به میزبانی ورزشگاه هفت تیر قرچک به مصاف هم رفتند در این دیدار دو تیم با خیال آسوده از قهرمانی و بقا، به میدان آمدند. تیم یاسین پیشرو قم که شرایط بهتری در جدول داشت بازی را بهتر آغاز کرد و توسط کرمانی دروازه قرچکی ها را گشود، اما این گل توسط افشین کاظمی جبران شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم شاگردان رضا داورزنی موفق شدند با گل دیرهنگام پیمان حفیظی باز حریف پیش بیفتند و با حفظ این برتری تا پایان سه امتیاز به حساب خود واریز کنند و با برد به کار خود در لیگ برتر پایان دهند.

شهروند ساری ۲ - فرش آرا مشهد یک
گلزنان: مرتضی عظیمایی و طاها مرتضوی (شهروند)، علی عبدالهی (فرش آرا)
در دیگر بازی بی اهمیت هفته پایانی دو تیم پایین جدولی شهروند و فرش آرا در قلعه عقاب ها به مصاف هم رفتند که تیم میزبان موفق شد با برد خفیف دو بر یک، فصل را به پایان برساند،اما این تیم فرش آرا بود که هم امتیاز با شهروند به دلیل تفاضل گل بهتر در رده یازدهم قرار بگیرد و شهروندی ها دوازدهم شوند. نکته جالب در مورد وضعیت دو تیم این است که شهروندی ها با زدن یک گل بیشتر می توانستند جایشان را با فرش آرا در جدول عوض کنند.

آذرخش بندرعباس ۳ - دبیری تبریز صفر
گلزنان: (عدم حضور دبیری)
همانطور که در خبرها اعلام شد، تیم فوتسال دبیری تبریز که مقام چهارمی اش قطعی شده بود، از حضور در دیدار آخر در مقابل آذرخش بندر عباس انصراف داد تا سه امتیاز بی اهمیت هفته پایانی به حساب بندری ها واریز شود. بدین ترتیب دبیری با ۴۲ امتیاز به کار خود در لیگ هفدهم پایان داد و آذرخش در نخستین تجربه اش با ۳۳ امتیاز لیگ برتر را به پایان برساند.

مقاومت البرز در هفته آخر با قرعه استراحت روبرو شده است.

سومین قهرمانی متوالی شمسایی با تاسیسات/آلیاژ مس برای قهرمانی کافی نبود



تاسیسات بر بام فوتسال ایران ایستاد/آلیاژ مس برای قهرمانی کافی نبود

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار