هفته پایانی لیگ برتر فوتسال ایران روز یکشنبه با برگزاری پنج دیدار پیگیری می شود تا پرونده هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال با تعیین قهرمان مسابقات به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قطار پرهیجان لیگ برتر فوتسال ایران به ایستگاه پایانی خود رسیده و  قهرمان این مسابقات پس از نبرد پایانی تیم ها از بین تاسیسات دریایی تهران، گیتی پسند اصفهان و مس سونگون معرفی می شود.  در ادامه به بررسی دیدارهای هفته پایانی می پردازیم. 

فردوسی مشهد - تاسیسات دریایی تهران
تیم فردوسی مشهد در هفته پایانی لیگ برتر در حضور تماشاگرانش با لیگ برتر وداع می کند. اما این وداع رنگ و بویی متفاوت از دیگر سقوط ها دارد چرا که پایان این دیدار می تواند علاوه بر خداحافظی مشهدی ها، با جشن قهرمانی تاسیسات دریایی تهران همراه باشد.

وحید شمسایی و یاران نامدارش در پایان هفته بیست و پنجم با اختلاف تفاضل گل در صدر جدول ایستاده اند و با توجه به فاصله خوبی که با رقیبان از این لحاظ دارد خیالش راحت است که با کسب سه امتیاز با حداقل امتیازات می تواند به عنوان قهرمانی برسد.

 وحید شمسایی با ترکیب کهکشانی اش و جذب باریکنان نامدار و خوب در ابتدای فصل هم مهمترین مدعی قهرمانی بود اما این تیم بیش از انتظار امتیاز از دست داد تا کار قهرمانی اش به هفته پایانی بکشد. هرچند شمسایی کار دشواری مقابل تیم فردوسی از پیش سقوط مرده و نا امید ندارد و می توان سومین قهرمانی متوالی را برای شمسایی به عنوان مربی بازیکن به ثبت رساند تا او در لباس مربیگری هم رکورد دار شود. فردوسی ها که در نیم فصل دوم با شاهکار مربی؟! خود تنها سه امتیاز گرفته و در واقع این تیم برای خودش نتوانسته امتیاز بگیرد، نقطه امید مسی ها و گیتی پسند است تا برای آنها امتیاز بگیرد و تاسیسات از قهرمانی بازماند. 

مس سونگون ورزقان - میثاق تهران
دومین تیم مدعی و سرمایه دار ترین تیم لیگ هفدهم دومین شانس قهرمانی هم هست. مسی ها که هفته گذشته خیلی به موقع به صدر رسیده بودند قدر حایگاهشان را ندانستند و مقابل یاسین پیشرو متوقف شدند تا در هفته جاری علاوه بر تلاش برای شکست میثاق آن هم با تفاضل گل خوب، به بازی مشهد و برد دور از دسترس فردوسی مقابل تاسیسات چشم بدوزد. شاگردان افضلی در برابر یاران خوراکچی قرار می گیرند که در نیم فصل دوم تمام تیمهای مدعی یعنی دبیری ، گیتی پسند و تاسیسات را متوقف کرده و می تواند این دیدار را هم با امتیاز بیرون آید. 

گیتی پسند اصفهان - حفاری اهواز
سومین مدعی قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان است که با خوراکچی فصل را خوب شروع نکرد و در نیم فصل اول از قهرمانی دور شد اما با تغییر در کادر فنی و آمدن رضا لک در نیم فصل دوم قهرمان بوده و توانسته تا هفته پایانی مدعی بماند. گیتی پسندی ها در این هفته خودشان دیدار سختی مقابل تیم خوب حفاری دارند و در صورت پیروزی احتمالی باید منتظر ناکامی بالای جدولی ها باشند. 

شهروند ساری - فرش ارای مشهد 
تیم های پایین جدولی شهروند و فرش ارا در هفته پایانی با خیال راحت از سقوط به مصاف هم می روند این دو تیم که همین هفته گذشته در خطر بودند اما با توجه به شکست فردوسی حالا بدون ترس به رقابت نهایی فصل می پردازند.

شهید منصوری قرچک - یاسین پیشرو قم
منصوری های قرچک در این هفته به فصل کابوس وار خود پایان می دهند. تیم با سابقه منصوری که سالهای هوبی را تجربه نمی کند در فصل جاری نتوانست وضعیت خود را به ثبات برساند و فقط می تواند به بقای بی دردسر خود دلشاد باشد. اما یاسینی ها در نیم فصل دوم تیم خوب و موفقی بودند که هفته گذشته هم با تساوی مقابل مس سرنوشت صدر جدول را تغییر دادند. 

آذرخش بندرعباس - دبیری تبریز 
اپیدمی غیبت در مسابقات به بالای جدولی ها هم رسید و تیم دبیری که تا هفته گذشته مدعی قهرمانی بود حالا با خارج شدن از کورس قید دیدار هفته پایانی اش را هم زد تا سه امتیاز به حساب اذرخش واریز شود. 

تیم مقاومت البرز هم در این هفته استراحت می کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار