بازیکن ایرانی‌الاصل تیم هندبال کریستیان شتاد سوئد پیراهن تیم ملی مجارستان را پوشید تا خبر باشگاه خبرنگاران جوان درباره این موضوع تایید شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، 25 مهر 1394 زمانی که تیم ملی هندبال ایران در تکاپوی حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک بود، خبری با عنوان «جمالی به ایران نمی‌آید/ ایمان در تیم ملی مجارستان» روی خروجی سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد.

پس از گذشت سه ماه از انتشار این خبر، امروز خبر حضور جمالی با شماره 22 در تیم ملی مجارستان، مخابره شد و به این ترتیب این بازیکن دیگر نمی‌تواند برای تیم ملی هندبال کشورمان بازی کند. 

جمالی که سابقه حضور در تیم هندبال سپاهان اصفهان را هم دارد، سال 2012 و با پیوستن به تیم MKB وزپرم مجارستان نخستین لژیونر هندبال ایران در اروپا لقب گرفت. ایمان همزمان با حضورش در این باشگاه روادید مجاری هم دریافت کرد تا به درخواست سرمربی تیم ملی هندبال مجارستان، مقدمات حضورش در تیم ملی این کشور آماده شود. 

این بازیکن با تیم وزپرم سه قهرمانی سوپرلیگ، یک قهرمانی در جام حذفی، یک نایب‌قهرمانی و یک مقام چهارمی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد. وی اکنون در تیم کریستیان شتاد سوئد حضور دارد. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار