مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال گفت: با توجه به حضور خوب ملی‌پوشان هندبال در اردو‌ها و تورنمنت اروپایی، تلاش تیمی هندبالیست‌ها قابل تحسین است.

خالقی: تلاش تیمی هندبالیست‌ها قابل تحسین است
فرامرز خالقی مدیر سازمان تیم‌های ملی هندبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی در اردوها و تورنمنت‌های اروپایی گفت: تورنمنت‌های اروپایی کریسمس کاپ در لهستان و آلمان نشان از عملکرد خوب ملی‌پوشان کشورمان بود و با توجه به حضور تیم اصلی اوکراین این پیروزی‌ها بسیار قدرتمندانه‌ بود و تیم‌های اروپایی در اوج آمادگی بودند.

با توجه به نبود لژیونرها شاگردان عرفان در تلاش تیمی خود توانستند بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند امیدوارم این همدلی در مسابقات آسیایی بحرین نیز ادامه داشته و شاهد نتایج خوب تیمی در این مسابقات نیز باشیم.

خالقی در خصوص ممنوع المصاحبه شدن تیم ملی کشورمان اظهار کرد: من اطلاعی در این زمینه ندارم، نمی‌دانم این مساله صحت دارد یا نه؟ بنابراین راجع به مسائلی که مطمئن نباشم اظهار نظر نمی‌کنم.

وی در ادامه گفت: یکی از تیم‌های آسیایی از مسابقات بحرین انصراف داده بنابراین تغییراتی در جدول برنامه‌های مسابقات پیش می‌آید، اما این ارتباطی با تیم‌های همگروه ایران ندارد و برنامه مسابقات ایران به صورت منظم و طبق جدول صورت می‌گیرد.

خالقی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در اردو جزیره کیش به تمرینات منظم خود می‌پردازند و کم‌کم خود را برای حضوری قدرتمند و کسب نتایج خوب در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

جزیره کیش به علت داشتن آب‌و‌هوای مناسب، امکانات خوب، اردوی پایانی قابل توجهی برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار