تیم‌های والیبال روسیه و فرانسه دیدار نهایی مسابقات انتخابی المپیک اروپا را امروز مقابل هم برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برگزاری دو دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک اروپا، دو تیم راه یافته به فینال این مسابقات مشخص شدند و عصر امروز در جدالی تماشایی با هم دیدار خواهند کرد.

شب گذشته و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، ابتدا دو تیم آلمان و روسیه مقابل هم به میدان رفتنند که در این دیدار تیم ملی والیبال روسیه موفق شد ژرمن‌های میزبان را با حساب 3 بر یک شکست داده و راهی دیدار نهایی شود.

روس‌ها که پیش از این در سال 2012 و در مسابقانت المپیک لندن موفق شدند روی سکوی نخست المپیک قرار بگیرند، برای حضوری دیگر در مسابقات المپیک یک گام فاصله دارند.

تیم ملی والیبال روسیه در صورت راهیابی به المپیک 2016 ریودوژانیرو، چهاردهمین حضور خود در این مسابقات را تجربه خواهد کرد.

دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال انتخابی المپیک هم دیشب بین دو تیم لهستان و فرانسه برگزار شد.

تیم ملی والیبال فرانسه که عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ جهانی 2015 را در کارنامه داشت،‌ توانست مقابل تیم ملی لهستان با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسیده و یک پای فینال این مسابقات شود.

فرانسوی‌ها در دیدار فینال باید به مصاف روسیه برود، آن‌ها در صورت برتری در دیدار فینال و راهیابی به فینال، نخستین حضور خود در رقابت‌های فینال را تجربه خواهد کرد.

دیدار نهایی این رقابت‌ها از ساعت 19 به وقت تهران برگزار خواهد شد که این دیدار به طور مستقیم از شبکه ورزش صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

پیش از این دیدار و از ساعت 16 و 55 هم تیم‌های آلمان و لهستان نبردی برای تعیین تیم سوم مسابقات برگزار خواهند کرد.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 که به میزبانی شهر برلین آلمان، از 5 ژانویه آغاز شد و امروز با برگزاری دیدار فینال و رده‌بندی به پایان خواهد رسید.

 تیم نخست این رقابت‌ها مستقیما راهی المپیک 2016 ریو خواهد شد و تیم‌های دوم و سوم به مسابقات بین‌قاره‌ای انتخابی که به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد،‌ صعود می‌کنند. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار