تداوم توفان شن وریزگردها در ریگان طی دو روز 153 نفر را راهی مراکز بهداشتی درمانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن به همرا ه ریزگردها طی دو روز در شهرستان ریگان 153نفر را راهی مراکز بهداشتی درمانی نموده است .

امین باقری اظهار داشت: این توفان که بیش از 154روز است که میهمان شهروندان ریگانی است باعث خسارات میلیاردی به زیر ساختهای این شهرستان شود .

وی شن گرفتگی 30دستگاه دهنه پل خسارت به 50کیلومتر راه روستایی ومسدود شدن راه 5روستا را از دیگر خسارات توفان شن طی دو روز در این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه در غرب وشرق استان روستاهایی در محاصره برف وسیل می باشند اما در شرق کشور در ریگان کرمان روستاهایی در محاصره شنهای روان قرار دارند .

باقری با اشاره به تشدید در محاصره بودن روستاهای شهرستان اظهار داشت:اهالی این روستاها در بدترین شرایط زندگی می نمایند .

وی افزود: بیش از 63روستای ریگان در محاصره شنهای روان قرار دارند که شنهای روان وارد باغات مزارع ومنازل شهروندان ریگانی شده است .

فرماندار ریگان بیان داشت: این توفان شن به همراه ریزگردها باعث کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان چابهار شده است .

باقری از اماده باش تمامی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان خبر داد واظهار داشت :نیروهای راهداری در جاده ترانزیت ریگان چابهار مستقر می باشند.

وی از نجات چندین وسیله نقلیه گرفتار در توفان شن در این محور خبر داد و یاداور شد: این توفان همچنان در شهرستان ادامه دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: ریزگرد ، رایگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.