رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزاری باشکوه انتخابات را نیازمند بسترسازی دانست و گفت: برای هرچه ‌باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات پیش رو باید به فرهنگ انتخابات بپردازیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه ؛یوسف شاه‌حسینی در ادامه دعوت به مشارکت و دعوت به انتخاب اصلح را فرصتی برای انسجام ملی و وحدت دانست و از کاندیداها خواست برای رای آوردن دعواهای سیاسی راه نیندازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از فرهنگ انتخابات به تبلیغات کاندیداها برمی‌گردد، گفت: هرچند در این خصوص ضعف‌ها و اشکالاتی دیده می‌شود و اخلاق سوزی‌هایی را نیز به کرات در انتخابات‌ها می‌بینیم، اما همگان باید در ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات برنامه ریزی کنند.

شاه‌حسینی در ادامه از کاندیداهای انتخابات پیش رو نیز خواست تا بحث‌های خاص قومی و مذهبی را مطرح نکنند، چراکه این مسئله درست در نقطه مقابل کارکردهای انتخابات که حضور حداکثری اقشار مختلف را می‌طلبد، است.

شاه‌حسینی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ عمومی را بزرگان می‌سازند، نهادینه سازی فرهنگ را نیازمند برنامه‌ریزی دانست وگفت : بزرگان باید مردم را به حضور باشکوه در این انتخابات دعوت کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دعوت ، اصلح ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.