عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : همانطور که عنوان شهر خلاق را کسب کردیم باید در برنامه های شهری هم خلاقیت و نوآوری داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان نورالله صلواتی در جلسه علنی شورای شهر افزود: معضل آلودگی هوا هنوز بر سر شهر اصفهان مانده است و از استاندار تقاضا دارم دستور بازرسی و معاینه فنی خودروهای دولتی،نظامی،اتوبوس ها و مینی بوس های سرویس کارخانجات ، ادارات و دانشگاههای استان را صادر فرمایند قطعا شهروندان با مشاهده اینکه خودروهای دولتی نیز ملزم به معاینه فنی هستند برای معاینه فنی خودروهای خود رغبت بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ایام دهه فجر نزدیک است بیان داشت: با توجه به اینکه امسال عنوان شهر خلاق گرفته ایم باید این خلاقیت در برنامه ها هم دیده شود بنابراین از شهردار و مسئولان فرهنگی می خواهم که زمینه و برنامه ریزی برای برگزاری جشن های مردمی را فراهم کنند.

صلواتی با بیان اینکه رکود اقتصادی در کشور قابل انکار نیست و شهر اصفهان هم قاعدتا از کشور تاثیر می گیرد اظهار داشت: پیشنهادی که می دهم ارائه لایحه ای از طرف شهرداری برای طراحی مکانیزم های در آمد پایدار در شهرداری است و این در آمدهای پایدار در همه حوزه ها می تواند تحقق یابد.

وی افزود:با توجه به اختیار شورای شهر در تعیین عوراض محلی با طراحی مناسب و تدریجی می توان درآمد شهرداری ها را از تراکم فروشی تفکیک کرد.

عضو شوراری اسلامی شهر اصفهان گفت:امیدوارم با لایحه دقیق و معقولانه شهرداری برای درآمدهای پایدار تا سال 1400به گونه ای باشد که هزینه های اداره و نگهداری شهر از عوارض محلی تامین شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.