جدال تیم های قعرجدولی آلومینیوم و توانیر بندرعباس در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاههای کشور به سود تیم توانیر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بندرعباس، از گروه پنجم این پیکارها تیم توانیر در دربی هرمزگان با یک گل از سد تیم آلومینیوم گذشت. 

دیگر دیدارهای هفته هشتم بین تیم های البدربندرکنگ با مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز با شاهین بوشهر دوم بهمن ماه برگزار می شود.

در جدول رده بندی گروه پنجم تیم البدر بندرکنگ با ١۶ امتیاز صدرنشین است ، مس کرمان با یک بازی کمتر و ١۵ امتیاز دوم و تیم شاهین بوشهر با کسب ١٢ امتیاز در مکان سوم قرار دارند. تیم های فجرسپاسی شیراز ، توانیر بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان هم به ترتیب با کسب ١٠ ، ٧ و ۱ امتیاز چهارم تا ششم هستند.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاههای کشور با حضور ٣٠ تیم درپنج گروه شش تیمی برگزار می شود که از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم خواهند شد.

تیم های البدر بندرکنگ ، آلومینیوم و توانیر بندرعباس به عنوان نمایندگان هرمزگان در گروه پنجم با تیم های شاهین بوشهر ، فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان همگروه هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.