جدال تیم های آذرخش بندرعباس و دبیری تبریز در هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور به دلیل انصراف نماینده تبریز برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازبندرعباس، طبق برنامه اعلام شده قرار بود تیم دبیری تبریز از ساعت ۱۶ فردا( یکشنبه) در سالن فجر بندرعباس با تیم آذرخش دیدار کند که این مسابقه به دلیل انصراف تیم دبیری از حضور در بندرعباس لغو شد.

مسئولان باشگاه دبیری با اعلام اینکه نتیجه مسابقه مقابل آذرخش تاثیری در جایگاه چهارمی این تیم و البته جایگاه آذرخش نخواهد داشت از حضور در بازی هفته پایانی انصراف دادند.

ضمن اینکه تعداد کم نفرات تیم دبیری به دلیل مصدومیت و محرومیت از دیگر دلایل این تصمیم اعلام شده است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که آذرخشی ها هم هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی مقابل تیم فرش آرا مشهد به میدان نرفتند که البته با حکم کمیته انضباطی ۳ بر صفر بازنده شدند.

حال با توجه به عدم حضور نماینده تبریز مقابل آذرخش به احتمال زیاد نتیجه این مسابقه هم ۳ بر صفر به سود نارنجی پوشان بندرعباسی اعلام خواهد شد.

تیم آذرخش اکنون با کسب ۳۰ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی جای دارد،اما جایگاه نهایی این تیم در لیگ برتر فوتسال پس از برگزاری بازیهای هفته پایانی و نتایج سایر تیم ها مشخص می شود.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.