در همایش روز صادرات امروز از 13 صادر کننده برتر استان در اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در این همایش استاندار کرمان حجم صادرات استان را کرمان تا 4 میلیارد دلار براورد کرد و افزود : بسیاری از صادر کنندگان کالاهای خود را از استان های دیگر صادر می کنند.

رزم حسینی گفت : دولت بر اساس تعهد به ملت و مقام معظم رهبری برپایه منویات رهبری مسیر را با قدرت و همراهی مردم برای اینده درخشان دنبال می کند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت : باید نمایندگانی دلسوز انتخاب کنیم که عافیت طلب نباشند حریت داشته باشند و مطالبه گر باشند و همگام و همراه با دولت برای توسعه باشند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش در زمینه سرمایه گذاری خارجی استان کرمان را یکی از استان های جذب سرمایه گذاران خارجی اعلام کرد و گفت : پروژه های اماده و مشخصی را برای سرمایه گذاری خارجی داریم
وی مجوز پتروشیمی ، خودرو سازی ، و انرژی های نو را از مزیت های جدید استان برشمرد و گفت که در زمینه انتقال اب در استان و سایر پروژه های در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در این همایش اقای سلطانی زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز گزارشی از امار صادرات استان ارائه کرد و گفت : از ابتدای سال 94 نزدیک 800میلیون دلار صادرات داشتیم که از نظر وزنی و ریالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که بیشترین میزان پسته و فراوری ان بوده است.

وی افزود : در بحث واردات نیز امسال از نظر وزن 25 درصد و از نظر ریالی 20 درصد رشد داشتیم که بیش از 80 درصدان واردات کالاهای واسطه ای در امر تولید بوده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: تجلیل ، صادرکننده ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.