فرمانده انتظامی شهرستان «اسلام آباد غرب» از کشف ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه پراید سرقتی در نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ «بهروز سرتیپ نیا» کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرائم و سایر رخدادهای انتظامی را یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های پلیس بیان کرد. 


وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران کلانتری ۱۱خیبر، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی «قلعه هرسم» از توابع «اسلام آباد غرب» حین گشت زنی در سطح حوزه عملکردی ۲دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه پراید سرقتی را کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند. 

سرهنگ «سرتیپ نیا» گفت: در استعلام از سامانه مشخص شد که ۲ دستگاه خودرو پژو پارس در شهرستان «کرمانشاه» و خودرو پراید در استان «البرز» مورد سرقت واقع شده و سارقان با خودرو پژو پارس قصد سرقت از حوزه پاسگاه «قلعه هرسم» را داشته که توسط ماموران پاسگاه توقیف شد. 


فرمانده انتظامی شهرستان «اسلام آباد غرب» در خاتمه با تاکید بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، سه ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.