حمله حامیان داعش به هتلی در غردفه مصر+تصاویر

چند فرد حامی داعش با در دست داشتن پرچم این گروه تروریستی، به هتلی در غردفه مصر حمله کردند.

به گزارش گزوه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل گزارش داد در حمله شب گذشته گروه از افراد مسلح به گردشگران اروپایی در شهر غردفه مصر، مهاجمان پیش از منفجر کردن جلیقه انتحاری خود، پرچم های داعش را بالا بردند.

دیلی میل گزارش داد: مهاجمان با اسلحه، چاقو و جلیقه انتحاری، سه گردشگر را در ورودی هتل "بلا ویستا" در شهر غردفه مصر زخمی کردند. پلیس نیز یکی از مهاجمان را به قتل رساند و یکی دیگر را زخمی کرد. طبق اعلام دیلی میل، مهاجمان با ورود به رستورانی در این هتل و با در دست داشتن پرچم گروه تروریستی داعش، به گردشگران حمله کردند.

حمله با پرچم داعش به هتلی در غردفه مصر+تصاویر


کارکنان این هتل گفتند یکی از مهاجمان قصد داشت یک گردشگر را به گروگان بگیرد؛ اما پلیس موفق شد او را به قتل رساند.

همچنین بی بی سی به نقل از وزارت بهداشت مصر اعلام کرد دو نفر از مجروحان سوئدی و یک نفر اتریشی بود. وزارت بهداشت همچنین تصریح کرد جراحت این افراد سطحی است.

حمله با پرچم داعش به هتلی در غردفه مصر+تصاویر

از سوی دیگر منابع امنیتی اعلام کردند نیروهای امنیتی موفق شدند کمربند انتحاری یکی از مهاجمان را خنثی کنند. طبق اعلام بی بی سی، مهاجمان به محض ورود فریاد "الله اکبر" سر دادند و پرچم گروه تروریستی داعش را بالا بردند.

حمله با پرچم داعش به هتلی در غردفه مصر+تصاویر

در همین حال، سخنگوی وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد این کشور گزارش‌ ها را درباره این حمله بررسی خواهد کرد. وی درخصوص احتمال آسیب دیدن شهروندان انگلیسی در این حادثه، چیزی نگفت.

حمله با پرچم داعش به هتلی در غردفه مصر+تصاویر

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار