اردبیل؛

بهسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: امسال بهسازی و مقاوم‌سازی بیش از ۳ هزار و ۶۳۰ واحد مسکونی روستایی در برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد مسکن استان اردبیل قرار گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی در جلسه بررسی روند مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی اردبیل اظهار داشت: بنیاد برکت چندین سال است که در استان اردبیل در حوزه مدرسه‌سازی، مسجدسازی و محرومیت‌زدایی در اشکال و قالب‌های مختلف در مناطق روستایی استان اردبیل حضور پیدا کرده تا در تحقق اهداف نظام اسلامی که همان رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان بوده، بتواند اهداف خود را عملیاتی کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: بنیاد برکت در کنار حمایتی که از واحدهای تولیدی انجام می‌دهد در استان اردبیل در بخش محرومیت‌زدایی توانسته است اقدامات خوبی را انجام دهد که امیدواریم همه از نتایج و ثمرات آن استفاده کنند.

وی گفت: ما نیز در کنار دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان در روستاها علاوه بر مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، اجرای طرح‌های هادی و عمرانی و آبادانی روستاها تلاش جدی آغاز کردیم تا در ساخت خانه عالم، تکمیل مساجد روستایی و احداث ساختمان آتش‌نشانی در برخی از روستاهای پرجمعیت و اجرای پروژه‌هایی در راستای تولید سرپناه برای محرومان در روستاها گام‌های عملی و جدی برداریم.

سبحانی بیان کرد: بنیاد مسکن امسال مقاوم‌سازی بیش از 3 هزار و 630 واحد مسکونی روستایی را به عنوان برنامه سالانه در مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در اولویت و جزو برنامه‌های‌ریزی‌های اصلی قرار داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه جریان عمران و آبادانی و توجه به توسعه روستاها را یکی از برنامه‌های جدی و مورد توجه بنیاد مسکن دانست و گفت: امیدواریم بحث مقاوم‌سازی مسکن روستایی با 15 میلیون تومان اعتباری که برای این حوزه مصوب شده است ادامه پیدا کرده و زمینه مطلوبی برای توسعه خدمات کیفی‌تر به هموطنانمان به وجود آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.