امام جمعه موقت بیرجند گفت:دشمن با جنگ نرم بذر های به ثمر نشسته خود را در رسمیت های اجتماعی نشان می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مشرفی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند افزود: جمهوری اسلامی با برنامه های ملی و مذهبی از جنس محرم و صفر، پیاده روی های اربعین، نماز جمعه و نماز جماعت از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده است و این موضوع را در رفتارهای جوانان ولایتمدار و با ایمان خود را نشان می دهد .

وی اظهار کرد: مردم با پیروی از ولایت فقیه همانطور که در جنگ نظامی 8 سال دفاع مقدس با حیله دشمن مقاومت کردند و پیروز به میدان آمدند،امروز نیز پیروزی نهایی در مسائل اجتماعی از آن جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد:خانواده برای حفظ بین جوامع واقوام مسئولیت دارد و پدر خانواده مسئولیتش از همه بیشتر است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ساخت درونی یک نظام، نظام فردی و اجتماعی و خانوادگی است و برای حفظ یک نظام ساخت دورنی آن باید استحکام داشته باشد.

وی با بیان اینکه خطر داخل خانه های همه ما است اظهار کرد:اگر اعضای خانوادیمان را دوست داریم باید برای مبارزه با جنگ نرم از خودمان احساس مسئولیت نشان دهیم و هدف آرمانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد:دشمن در کمین جوانان روشنفکرمان است ،و روز به روز بر ترفندهای دشمن برای تضعیف جوانان نسبت به مسائل جامعه بیشتر می شود .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.