شهرداری یزد طرح بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ها و بوستان ها سطح شهر،را در دستور کار خود قرار داده است.

طرح بهسازی و اصلاح روشنایی پارکهای سطح شهر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ صفدر پور مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری یزد گفت: این طرح در حال حاضر در اکثر پارک ها و بوستان های سطح شهر انجام شده است که توانسته رضایت مطلوب شهروندان را در برداشته یاشد.

صفدر پور با اشاره به اینکه شب ها به واسطه هوای مناسب بسیاری از شهروندان و میهمانان لحظات و اوقات فراعت خود را در این پارک ها سپری کنند نیاز بود تا در جهت اصلاح سیستم روشنائی پارک ها و بوستان های سطح شهر اقدامات اساسی انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری یزد با اشاره به اینکه پارک های شهر از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی ندارند گفت : با بکارگیری نیرو و امکانات ، پروژه بهبود و اصلاح روشنایی پارک های طبیعت، شهدا، آزادگان  را با نصب چراغ های پارکی و پنل های دو شاخه ای و حبابی های جدید با فرآیندی مناسبی آغاز نموده است.

مدرسی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در سازمان پارکها وفضای سبز شهردار هم در این زمینه افزود: امنیت و روشنایی در بوستان ها سبب رونق بیشتر این اماکن و استفاده هر چه بیشتر و بهتر خانواده ها از این فضاها در شب و سپری کردن اوقات فراغت می شود که در بودجه سال95 توجه خاصی به آن خواهد شد.

وی ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک از اهداف این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.