شهر شیان چین، اصفهان را برای ساخت مجموعه بزرگ تجاری دعوت به همکاری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، مسؤول دبیرخانه شهرهای خواهرخوانده اصفهان با اعلام این خبر ، گفت: شهر شیان چین یکی از شهرهای خواهرخوانده اصفهان است که به تازگی نمایندگانی را اعزام و از اصفهان درخواست کرده است که در ساخت مجموعه بزرگ تجاری 2 میلیون مترمربعی که در این کشور در حال ساخت است، مشارکت کنند.

علیرضا مساح افزود:شیان چین حدود 2 هزار متر مربع از این مجتمع تجاری 2 میلیون متر مربعی را به طور خاص به اصفهان اختصاص داده تا اصفهان بتواند داشته های خود را به لحاظ فرهنگ و هنر به نمایش بگذارد.

وی یادآور شد: مهمترین برنامه ای که دبیرخانه شهرهای خواهرخوانده اصفهان طی 6 ماه گذشته برگزار کرده ، شرکت در نمایشگاه صنایع دستی کشور کره جنوبی با عنوان "نمایشگاه جاده ابریشم" بود که به مدت 2 ماه برگزار و موفق شدیم در این نمایشگاه به عنوان نماینده ایران شرکت نموده و به معرفی صنایع دستی ایران و به طور خاص اصفهان و همچنین مواد غذایی سنتی ایران بپردازیم.

مسؤول دبیرخانه شهرهای خواهرخوانده اصفهان تصریح کرد:این برنامه بسیار موفق بود و حدود 20 نفر از هنرمندان صنایع دستی اصفهان در نمایشگاه جاده ابریشم شرکت داشتند.



انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.