نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: حركت شهرداری ها جدای از فعاليت هاي عمراني در كارهاي اجتماعي ارزشمند و قابل تحسين است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حمیدرضا فولادگر در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان اظهار کرد: باید تشکر کنیم هم از شهرداری اصفهان و هم از هیات جانبازان و معلولان که همه با هم کمک کردند و زمینه ساز برگزاری دومین دوره مسابقات شدند.

وي در ادامه افزود:  شهرداری در کنار فعالیت‌های عمرانی، فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی هم دارد که جای تشکر و قدردانی دارد.

فولادگر در ادامه خاطرنشان كرد: همین که عزیزان جانباز و معلول با این انگیزه تلاش می‌کنند و در میدان‌های ورزشی حاضر می‌شوند باید برای ما باید درس آموز باشد. این عمل آنها از بعد سازندگی در جامعه بسیار موثر است و روی دیگران که سلامت هستند باید تأثیرگذار باشد تا شکر این سلامتی و نعمت خداوند را به جا آوردند.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به توسعه روابط خواهرخواندگی با برگزاری این مسابقات تصریح کرد: جنبه بین المللی این مسابقات هم در جهت بهبود روابط میان کشورها موثر است که باید تداوم داشته باشد.

وی در مورد قانون جامع حمایت از معلولان گفت: این قانون هست و بخش‌هایی از آن اجرای می‌شود اما بخش‌هایی نه، همین جا از دولت می‌خواهیم تا آئین نامه های باقی مانده این قانون را تصویب کند تا این قانون به صورت کامل اجرا شود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.