مسئول دبیرخانه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان گفت: شورای راهبردی اطلاع رسانی در استان کرمان با تدبیر و ریاست استاندار کرمان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید ابراهیم یزدی افزود: رویکرد اصلی شورای راهبردی اطلاع رسانی معرفی استان کرمان به عنوان دیار کریمان است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های زیاد استان کرمان در عرصه های فرهنگی، علمی، اقتصادی، صنعت، گردشگری و سایر حوزه ها، گفت: کرمان برند خاص دیار کریمان را دارد که باید این امر را در اذهان جوامع مختلف جا بیاندازیم.

وی تاکید کرد: شورای راهبردی اطلاع رسانی در استان کرمان بنا به تاکیدات استاندار تشکیل شده و تاکنون نیز جلسات خوبی داشته است.

یزدی تصریح کرد:کمیته های روابط عمومی سازمان های دولتی و غیر دولتی، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، رسانه ملی و آموزش و پژوهش در شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان تشکیل شده است و افراد علاقه مند به حضور در این شورا در قالب این کمیته ها ساماندهی می شوند.

وی در ادامه سخنان خود به خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: حق جامعه است که اطلاعات مناسبی را درباره خدمات نظام داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با یک مقایسه معمولی در می یابیم که در همه حوزه ها از جمله در سطح بین المللی، اجتماعی و سایر حوزه ها روند بیش از 100 درصد پیشرفت و نوآوری را در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد بوده ایم.

مسئول دبیرخانه شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان گفت: شورای راهبردی اطلاع رسانی به منظور استفاه از همه ظرفیت های موجود تشکیل شده است.

وی زدودن برخی مطالب نادرست درباره استان کرمان را یکی از اولویت های اصلی شورای راهبردی اطلاع رسانی برشمرد و ادامه داد: تاکید داریم که استان کرمان باید با برند دیار کریمان در سطح ملی و بین المللی شناخته شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: شورای ، راهبردی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.