سرمربی تیم ملی والیبال صربستان پس از دومین شکست تیمش در رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو، گفت: از رفتن به المپیک نا امید شده‌ام.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال صربستان در دومین رو رقابت‌های انتخابی المپیک، شب گذشته مقابل تیم ملی آلمان متحمل شکست شد تا دومین باخت خود را پس از واگذاری نتیجه به تیم لهستان، این بار مقابل میزبان تجربه کند.
نیکولای گربیچ، سرمربی جوان تیم ملی صربستان پس از شکست مقابل آلمان، گفت: تا کنون اتفاق نیافتاده بود که در زندگی شخصی و حرفه‌ای ، کلمه‌ای برای توضیح وضعیت بوجود آمده نداشته باشم. اما در حال حاضر در شرایط اینچنینی قرار گرفته‌ام.
وی ادامه داد: صحبتی در مورد احساسم از این دو شکست ندارم فقط می‌توانم بگویم که بسیار نا امید شده‌ام. شاید در این مسابقات و همچنین مسابقات جام ملت‌های اروپا انتظاری بیش از این از تیم ملی صربستان داشتم.
گربیچ افزود: پیش از هر چیز باید خودم را برای این نتایج بازخواست کنم و از خودم بپرسم دلیل این اتفاقات چه چیزی می‌تواند باشد. شاید بیش از هر عامل دیگری خودم در نتایج بد تیم ملی صربستان دخیل بوده‌ام.
تیم ملی صربستان در حالی متحمل دو شکست در آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک اروپا شده است که از سال 1992 تا کنون در تمامی ادوار مسابقات المپیک حضور داشته است. صرب‌ها یک مدال طلا و یک برنز هم از مسابقات المپیک در سال‌های 2000 و 1996 در کارنامه دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار