ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم والیبال زنیت کازان روسیه لغو سفر تیمش به ترکیه برای برگزاری دیدار با هالک بانک ترکیه را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آنکه تیم‌های بلگوری بلگراد و دینامو مسکو به درخواست و توصیه فدراسیون والیبال روسیه به کشور ترکیه سفر نکردند، تیم زنیت کازان هم تصمیم گرفته است به دلیل مسائل امنیتی رخ داده بین دو کشور روسیه و ترکیه از این سفر صرف نظر کند. 

در حالی که مقرر شده بود تیم والیبال زنیت کازان روسیه برای دیدار با هالک بانک ترکیه راهی این کشور شود،‌اما در فاصله دو هفته مانده به این سفر سرمربی این تیم تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کرده و خواستار لغو این سفر شده است.

آلکنو در این باره گفت: از هر زاویه‌ای که به این جریان نگاه کنیم ، صلاح نیست که تیم زنیت کازان به این سفر برود. دو تیم روسی در این مدت از سفر به ترکیه منصرف شده‌اند و ما هم در حمایت از ان‌ها این سفر را کنسل خواهیم کرد.

سرمربی زنیت خاطر نشان کرد: لغو این سفرها به این دلیل است که فشار بیشتری به کنفدراسیون والیبال اروپا وارد کنیم. آن هم در حالی که گفته شده اگر تیمی سفر خود را لغو کند با جریمه و مجازات روبه‌رو خواهد شد!

آلکنو افزود: تیم‌های زنیت، بلگوری بلگراد و دینامو اگر از این مسابقات هم هیچ امتیازی نگیرند اما باز هم در جمع پلی آفی‌ها خواهند بود. زیرا وضعیت این تیم‌ها از نظر امتیازی به اندازه کافی خوب است. حال باید دید که تصمیم کنفدراسیون والیبال اروپا درباره شرایط فعلی چه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار