نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از دلایل گزیده‌کاری خود گفت.

نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل گزیده‌کاری خود اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از کارکردن با کارگردان‌هایی مثل، مهران مدیری،فریدون حسن پور، کمال تبریزی و ... سطح سلیقه‌ام طوری شد که خیلی راحت نمی‌توانم به هر پیشنهاد کاری پاسخ مثبت بدهم و این موضوع یکی از دلایل کم‌کاری من است. همچنین یکی دیگر از دلایل گزیده‌کاری من بالارفتن سنم است و این موضوع مرا سخت گیرتر کرده است. دیگر بازی کردن اولویت اول من نیست بلکه چه‌کاری، چه فیلمنامه‌ای و چه گروهی، اولویت من شده است.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت در سینما را بیشتر دوست دارد یا تلویزیون، عنوان کرد: اینکه در سینما یا تلویزیون کار کنم خیلی دلیل انتخاب یک کار برای من نیست چون به نظر من یک کار خوب بیننده خود را پیدا می‌کند و اینکه از کدام رسانه پخش شود خیلی مهم نیست، مهم تاثیری است که روی مخاطب می‌گذارد.

معتضدی با اشاره به اینکه ادبیات برای او خیلی جذاب است، گفت: ادبیات برای من خیلی خوشایند و جذاب است و نوشتن داستان کوتاه همیشه در زندگی من حضور داشته و فکر چاپ کردن آن‌ها نیز برایم خیلی وسوسه‌انگیز است، اما هنوز موقعیتش برای من فراهم نشده و امیدوارم بتوانم به زودی اولین مجموعه‌ام را چاپ کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» در خصوص بازیگران جوان، عنوان کرد: پیوستن عضوهای جدید و جوان به یک عرصه یعنی اضافه شدن فکرها، توانایی‌ها و استعدادهای جدید که سبب بقا و پیشرفت آن عرصه  می‌شود و من به عنوان یک دوست به کسانی که علاقه‌مند این حرفه هستند و دوست دارند این راه پرفراز و نشیب و سرشار از گریه و خنده را طی کنند .پیشنهاد می‌کنم که قبل از پا گذاشتن به هر جاده‌ای تا آنجا که می‌توانند خود را مجهز کنند و برای بازیگر شدن بهترین تجهیزات فیلم دیدن، مطالعه، مطالعه و مطالعه است.

وی در پایان مطرح کرد: در حال حاضر مشغول تمرین یک نمایش به نام «بازی زخمی» به نویسندگی مهدی میرزاییان و کارگردانی وحید صادقی هستم که از اواسط بهمن اجرا می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/‌‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار