یزد؛

احساس وظیفه روحانیت متعهد

روحانیت متعهد باید احساس وظیفه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حیدرمصلحی وزیراطلاعات دولت احمدی نژاد دریزد گفت: روحانیت متعهد باید احساس وظیفه کنند عده ای می خواهند مشی امام را زیرسوال ببرند ،کتاب می نویسند وکلاس می گذارند تاازنظرفقهی مسیرامام رازیرسوال ببرند که برای چه جنگ کردید ؟مسلمان کشی وشیعه کشی کردید اگرسند دقیق و درست ندهیم دشمن حقایق را تحریف می کند..

مصلحی افزود:تکان دهنده تر اینکه در خارج از کشور کتاب به زبان فارسی در همان مسیر انحرافی که خودشان می خواهند، نوشته می شود و از آن بهره برداری می کنند.

وی گفت :می طلبد که دست به قلم شویم. ضد انقلاب و کسانی که با نظام مخالفند موسسه راه می اندازند و پول دولت را در راه های خلاف هزینه می کنند.

 وی ادامه داد: بعد از احصاء نوبت به نشر می رسد و هیچ مجموعه ای بیشتر از روحانیت نمی تواند نشر دهنده ارزش ها باشد .

مصلحی در این نشست با اشاره به حضور و نقش آفرینی روحانیت در دفاع مقدس گفت: متاسفانه در بحث روحانیت و  تاثیر گذاری و نقش این قشر در دفاع مقدس عقب هستیم و مجموعه ای نبوده است که در این راستا فعالیت داشته باشد..

وزیر سابق اطلاعات از شکل گیری هسته های اولیه روحانیون فعال در دفاع مقدس خبر داد و افزود: برنامه نخست این است که این هسته ها را راه بیاندازیم و در این هسته ها به راهکارهایی برای نشر ارزش های دفاع مقدس برسیم .

اما یکی از مشکلات جدی ما این است که هنوز نسبت به احصاء ارزش های دفاع مقدس نیز کار نکرده ایم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.