در سالروز میلاد نهمین اختر تابناک امامت مشهد غرق نور و شادی است. بوی سپند و کندر صحن های مطهر رضوی را عطراگین کرده و دل هر زائری را تا ملکوت به پرواز در می آورد.

عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از همه جای جهان به حرم مطهر رضوی آمده اند تا ولادت امام جواد(ع) را پدر بزرگوارشان تبریک عرض کنند همچنین به همین مناسبت شب گذشته نقاره خانه حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در فضایی آکنده از معنویت به صدا درآمد و موجی از شور و شادی در میان زائران و مجاوران ایجاد شد.

مدیر تبلیغات آستان قدس رضوی در تشریح برنامه های این روز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام جواد الائمه (ع) ویژه برنامه ای امروز قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین حسینی در حرم پدر بزرگوار ایشان برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ویژه برنامه ای برای کودکان زائر در کبوترانه حرم مطهر رضوی افزود: این برنامه قبل از نماز ظهر و عصر با سخرانی حجت السلام دوستی و با موضوع آشنایی بازندگی حضرت جواد(ع) و اداب زیارت برای کودکان برگزار می شود.

وی گفت: در شب میلاد نهمین اختر تابناک آسمان و ولایت نیز ویژه برنامه ای در رواق امام با سخرانی حجت السلام قمی در مورد زندگی امام جواد(ع) و مداحی ذاکرین اهل بیت هادی الهی، خالق پور و مهدی سروری برگزار می شود.

مدیر تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: همچنین برنامه ویژه ای در دارالرحمه، رواق کوثر و غدیر برای زائران غیر ایرانی اردو، آذر و عرب در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: در شب میلاد حضرت امام جواد(ع) زائران و مجاوران با هزار شاخه گل حرم مطهر رضوی را گلباران کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.